Kako se na zdrav način riješiti kilograma kojih imamo višak?

Kako se na zdrav način riješiti kilograma kojih imamo višak?

Malo tko od nas je zadovoljan sa svojom tjelesnom težinom. Nalazimo sve novije načine za to da bi vaga pokazala nekoliko kilograma manje, ali često naši napori završavaju neuspješno ili se brzo vraćamo do stare težine. Kako učinkovito smršaviti?

 Iako nam svako malo netko ponavlja da su čudotvorne dijete najgori mogući izlaz iz te situacije, svakako primjenjujemo sljedeću koju smo našli u novinama ili na Internetu koja treba da za nekoliko dana ćemo se opet sami sebi svidjeti. Tko ne bo želio vidjeti rezultate odmah u ovom trenutku umjesto da mjesecima ne jede omiljene proizvode? Da ne bi padali u depresiju zbog ponovnog efekta yo-yo, treba naći zlatnu sredinu koja je sadržana u nekoliko jednostavnih pravila.

1. NE za gladovanje, DA za razumnu prehranu. Uvjeravanje samog sebe da stavljanje na stranu svega je najkraći put do lijepog tijela na, dovest će Vas samo do efekta yo-yo koji već sada mrzite (jer ne možemo gladovati cijeli život) i dodatno do iscrpljivanja organizma. Umjesto da ne jedete svaki najvažniji obrok, jedite češće (svaka 2-3 sata) samo manje. To će uzrokovati da će metabolizam biti stalno aktivan i naš organizam će trošiti kalorije koje mu dostavljamo, umjesto da ih pohranjuje za kasnije kao što je to u slučaju niskokaloričnih dijeta.

2. Promjena navika za bolje. Iako se to čini čudno dovoljne su male promjene da bi se postigli veliki efekti – izbor mineralne vode umjesto voda u boji, gaziranih pića, reduciranje jela pripremanih na masti, ograničenje slatkoga i umjesto toga jedenje voća i manje kaloričnih jela.

3. Više kretanja. Nema boljeg ubrzivača za mršavljenje nego sport i vježbanje. Za najbolje efekte vrijedi upisati redovne treninge – bilo u fitness klubu ili u centru za konkretnu sportsku disciplinu – uz to dodati vježbe za te partije tijela s kojih se želimo riješiti masti.

4. Kuhajte kod kuće. Najveći neprijatelj mršavljenja su nezdrave grickalice koje često jedemo na poslu ili između predavanja i jela koja jedemo vani. Da bi eliminirali te neprijatelje treba posvetiti malo vremena za samostalnu pripremu sendviča ili salata koje ćemo ponijeti sa sobom na posao i ručka koji ćemo samo pogrijati nakon dolaska kući. Uvijek trebamo sa sobom imati zalihe zdravih grickalica – bademi, mrkvice ili jogurt – a zahvaljujući tome ćemo izbjeći posjetu u snack-baru ili automatu s čokoladicama.