Najbolji sastojci dijetalnih dodataka za mišiće

Najbolji sastojci dijetalnih dodataka za mišiće

Ponuda preparata koji potpomažu gradnju mišića je sada velika da čak i kulturisti sa dugim stažem mogu imati problem sa ispravnim izborom. Koji sastav treba izabrati?

Dijetalni dodaci su neodvojiv dio života sportaša i kulturista – dostavljaju organizmu potrebne nutritivne sastojke, pomažu se riješiti masnog tkiva i ubrzavaju proces gradnje mišića, što pomaže da se u kraćem vremenu postignu efekti rada u teretani i trenninga. Sami izbor odgovarajućeg dijetalnog dodatka nije toliko jednostavan kako bi se moglo činiti – njegov sastav moramo prilagoditi ne samo vrsti sporta koji radimo ili vježbama, ali i stanju našeg zdravlja. Zbog toga je najbolje izabrati sigurne preparate koji sadrže isključivo prirodne sastojke.

Danas ćemo pogledati do detalja dva sastojka koje vrijedi tražiti u sastavu dijetalnih dodataka za rast mišićnog tkiva: L-arginin i macu.

 

L-arginin

L-arginin je aminokiselina koja je prirodno prisutna u našem organizmu, ali pri neodgovarajućoj dijeti se može pojaviti njeni nedostaci – u vezi s time je vrijedi tražiti u sigurnim dozama (do 6g na dan) u dijetalnim dodacima. L-arginin poboljšava imunitet organizma, povećava njegovu kondiciju (zahvaljujući tome treninzi mogu biti efektivniji) i također pomaže pri izbacivanju iz organa viška amonijaka što sprječava pojavljivanje se brojnih bolesti kod osoba koje su fizički aktivne. Dodatno stimulira stvaranje hormona rasta i ubrzava rast mišićnog tkiva.

 

Ekstrakt od mace

Maca je biljka koja potječe iz Južne Amerike. Je vrijedan izvor bjelančevina, brojnih aminokiselina, vitamina i minerala. Ekstrakt od mace se koristi u preparatima koji dodaju energije, jačaju organizam (uključujući mišiće) i koji ubrzavaju rast mišićne mase. Pomaže također pri sprječavanju fizičkih preopterećenja, što je posebno važno za osobe koje intenzivno vježbaju i oporavljaju se nakon ozljeda.